Klachten en Garantie

Ik heb een klacht over mijn bestelling waar kan ik deze melden?

We vinden het heel jammer dat je niet tevreden bent over je bestelling en willen je graag helpen. Stuur een mailtje naar: info@twelvetwelve.nl omschrijf het probleem en dan komen we vast samen tot een oplossing!

Mijn bestelling is kapot aangekomen. Wat moet ik nu doen?

Dat is heel vervelend! Wij versturen alleen gecontroleerde en werkende producten die helemaal intact zijn. Stuur ons zo snel mogelijk na bezorging, uiterlijk binnen een week, een mail en een foto van de beschadiging en in de orginele verpakking. Wij zorgen er dan voor dat je zo snel mogelijk( indien voorradig!) een nieuw product ontvangt.

Ik heb niet alles ontvangen wat ik besteld heb, of een verkeerde kleur of item?

Echt heel vervelend! Stuur ons een foto met de inhoud van de doos naar: info@twelvetwelve.nl we zorgen dat de bestelling zoals oorspronkelijk besteld was zo snel mogelijk naar je toe komt!

Als ik mijn bestelde items/ producten toch niet mooi vindt, mogen ze dan retour?

Als je de producten/ items hebt ontvangen en je bent niet tevreden, dan mag je ze binnen 14 dagen retour melden. Behalve de items die speciaal voor jou in opdracht en op maat worden gemaakt. Je begrijpt hier is dan al ruimschoots contact tijdens de voorbespreking en maakproces over geweest.
 
Het is belangrijk dat ons een mail stuurt dat je een product of item retour stuurt, zodat wij deze in ontvangst kunnen nemen. Na melding heb je 14 dagen de tijd om je item retour te sturen.
Als je geen melding maakt van je retour, en je retour niet op tijd terug stuurt hoeven wij het aankoopbedrag niet terug te storten.
Mail adres: info@twelvetwelve.nl